• Zmiany w refundacji od 2020 roku

   Od 1 stycznia 2020 roku weszły w życie nowe przepisy, które ułatwiają pacjentom i ich rodzinom realizację wniosków na refundowane wyroby medyczne.  Nie trzeba już jeździć do oddziału NFZ, aby potwierdzić zlecenie. Teraz zlecenie wystawione w gabinecie lekarskim (o ile jest wprowadzone w system elektroniczny) automatycznie rejestruje się w NFZ. Wydrukowany wniosek lub jego unikalny numer z PESEL-em pacjenta wystarczy do realizacji zlecenia w sklepie medycznym.

Wniosek elektroniczny może być wystawiony na okres od 1 do 12 miesięcy. Nie oznacza to jednak, że trzeba zrealizować wszystkie miesiące od razu. Można wybierać po jednym miesiącu, dwóch lub trzech, maksymalnie sześć miesięcy jednorazowo. O tym ile miesięcy jest realizowane jednorazowo decydują Państwo na miejscu w sklepie medycznym.  Co się nie zmieniło? Wniosek wystawiony na dany miesiąc, musi zostać zrealizowany do końca tego miesiąca. Nie zrealizowany przepada i nie można go zrealizować  wstecz.  W dalszym ciągu nie można też realizować zlecenia na wyroby medyczne pacjenta, który w tym czasie przebywa w szpitalu.


  • Sklep zamknięty

INTERNETOWY SKLEP W BUDOWIE

Sklep stacjonarny funkcjonuje jak dotychczas:
pn-pt 9:00-17:00

ul. Rycerska 3, 72-010 Police