• Jak zakupić u nas produkt refundowany

Zakupu produktów refundowanych można dokonać u nas na różne sposoby: przy wizycie osobistej w sklepie stacjonarnych, zamawiając telefonicznie lub mailowo.

Zakup tradycyjny  to wizyta w  naszym sklepie stacjonarnym mieszczącym się przy ul. Rycerskiej 3 w Policach. Należy wówczas zabrać ze sobą wydrukowane przez lekarza zlecenie lub numer zlecenia z nr PESEL pacjenta. Jeśli zakup ma dotyczyć pieluchomajtek to dobrze jest zmierzyć pacjenta (obwód w pasie i obwód w biodrach). Na miejscu zadamy Państwu jeszcze kilka pytań pomocniczych np. czy Państwa podopieczny jest osobą chodzącą czy obłożne chorą, czy popuszcza mocz sporadyczne czy mamy do czynienia z całkowitym brakiem kontroli nad oddawaniem moczu. Ważne jest też jak dużo moczu chory wydala – to pozwoli nam dobrać poziom chłonności.  Są to bardzo ważne informacje, pozwolą nam doradzić Państwu jaki produkt, o jakiej chłonności wybrać.

Realizując zlecenie na stomię. Można wybrać przydzial na 3-6 miesięcy. Dla nowych pacjentów stomijnych z Polic, proponujemy bezpłatną konsultacje w ich domu połączoną z instruktarzem jak należy pielęgnować stomię i jak zmieniać worki stomijne.

Jeśli preferujecie Państwo  konkretny model worka  możemy kontynuować jego realizację. Jeśli natomiast dotychczas stosowane produkty nie spełniają Państwa oczekiwań, zaproponujemy próbki produktów alternatywnych.

W przypadku zakupu produktów typu proteza piersi, ortezy wskazane jest osobiste stawiennictwo osoby, dla której przeznaczony jest produkt refundowany. Musimy na miejscu dokonać pomiaru i przymiarki kilku wariantów produktu. Po to, aby możliwie jak najlepiej dopasować wyrób do stanu i potrzeb osoby zaopatrywanej.

 

Zakup telefoniczny może dotyczyć tylko wyrobów, które są wydawane cyklicznie np. pieluchomajtki, worki, cewniki i produkty stomijne tzn. te które nie wymagają przymierzania. Telefonicznie odnotowujemy nr zlecenia, pesel pacjent, rodzaj wyrobu, ilość wyrobu, na ile miesięcy ma być wydany wyrób oraz dane do faktury i wysyłki. Przygotowane zamówienie może być później odebrane przez zamawiającego ze sklepu, dowiezione przez nas do pacjenta z Polic lub wysłane firmą kurierską.

Podobnie odbywa się zakup wyrobów drogą mailową. W wiadomości wysłanej na adres: biuro@seniorvita.pl należy przesłać nr  zlecenia, pesel pacjent, rodzaj wyrobu, w jakiej ilości, na ile miesięcy ma być wydany wyrób oraz dane do faktury ewentualnie adres wysyłki. Przygotowane zamówienie może być później odebrane ze sklepu, dowiezione przez nas do zamawiających z Polic lub wysłane firmą kurierską.

Zlecane produkty są refundowane w całości (np. stomia) lub częściowo. W zależności od wyrobu i wielkości dofinansowania zamawiający dokonuje dopłaty w gotówce, kartą lub przedpłatą w przypadku wysyłki firmą kurierską.

Powyższe informacje mają charakter ogolny. Jęśli mają Państwo pytania dotyczące konkretnego zlecenia zapraszamy do kontaktu.

  • Sklep zamknięty

INTERNETOWY SKLEP W BUDOWIE

Sklep stacjonarny funkcjonuje jak dotychczas:
pn-pt 9:00-17:00

ul. Rycerska 3, 72-010 Police