-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
REHABILITACJA
- Wózki inwalidzkie
- Balkoniki chodziki
- Rotory rehabilitacyjne
- Podnośniki mobilne
- Schodołazy
- Wyposażenie łazienki
- Kule laski
- Łóżka rehabilitacyjne szafki
- materace i poduszki przeciwodleżynowe
- Kinesiotaping i taśmy do ćwiczeń
- Terapia zimniem i ciepłem
- Poduszki rehabilitacyjne
- Piłeczki i wałki rehabilitacyjne
- ORTOPEDIA
- URZĄDZENIA MEDYCZNE
- PRODUKTY NA NIETRZYMANIE MOCZU
- CEWNIKI DRENY ZGŁĘBNIKI
- KOSMETYKI DLA CHOREGO
- PRODUKTY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- PRODUKTY DLA AMAZONEK
- PRODUKTY STOMIJNE
- ODZIEŻ OBUWIE SKARPETKI
- AKCESORIA DO LEKÓW
-
REFUNDACJA NFZ
Od 1 stycznia 2020 roku weszły w życie nowe przepisy, które ułatwiają pacjentom i ich rodzinom realizację wniosków na refundowane wyroby medyczne. Nie trzeba już osobiście odwiedzać oddziału NFZ, aby potwierdzać zlecenia. Teraz zlecenia wystawione w gabinecie lekarskim są automatycznie rejestrowane w NFZ. Wniosek lub jego unikalny numer wraz z PESEL-em pacjenta wystarczy do realizacji zlecenia w sklepie medycznym.
Wspomniane wnioski elektroniczne na produkty wydawane cyklicznie np. pieluchomajtki mogą być wystawiony na okres od 1 do 12 miesięcy. Nie oznacza to jednak, że trzeba zrealizować wszystkie miesiące od razu. Można "wybierać" po jednym miesiącu, dwóch lub trzech, maksymalnie sześć miesięcy jednorazowo. O tym ile miesięcy jest realizowane jednorazowo decydują Państwo na miejscu w sklepie medycznym.
Co się nie zmieniło? Wniosek wystawiony na dany miesiąc, musi zostać zrealizowany do końca tego miesiąca. Nie zrealizowany przepada i nie można go zrealizować wstecz. Produkty ortopedyczne można zrealizować w ciągu 12 miesięcy od daty wystawienia.
W dalszym ciągu nie można realizować zlecenia na wyroby medyczne w trakcie podytu pacjenta w szpitalu.