Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Pytania i odpowiedzi

Czy produkty medyczne z Waszego sklepu internetowego mogę zakupić na refundację NFZ?

Tak, w większości produktów, które są objęte refundacją. Są to m.in.: wózki, chodziki, podpórki, laski, kule, pasy brzuszne, ortezy, protezy piersi, cewniki i worki do zbiórki moczu, pieluchomajtki, wkłady i podkłady medyczne jednorazowe.  Od stycznia tego roku również biustonosze protetyczne. W celu rozliczenia zniżki NFZ prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z naszym działem obsługi klientów od poniedziałku do piątku 9:00-17:00 telefonicznie lub mailowo:

tel.   +48 603 83 83 85
mail: biuro@seniorvita.pl

Czy można dokonać zakupów stacjonarnie czy tylko przez stronę internetową sklepu?

Tak, posiadamy sklep stacjonarny, w którym można zrobić zakupy w sposób tradycyjny od poniedziałku do piątku 9:00-17:00

 Sklep Medyczny Seniorvita                              
ul. Rycerska 4                                                    
72-010 Police, zachodniopomorskie.

Czy dostarczacie zamówienia za granicę?

Nie, na dzień dzisiejszy nie prowadzimy sprzedaży poza granicę naszego kraju. Kiedy tak się stanie będziemy Państwa informować.

Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?

Produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Więcej informacji znajdziesz na stronie: Zwroty i reklamacje. Jeśli chciałbyś zamówić produkt w innym rozmiarze lub kolorze, możesz zwrócić produkt i złożyć nowe zamówienie.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium