Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

 Zwroty

Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki. Wyjątek stanowią przedmioty w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Aby korzystać z szybkich zwrotów możesz zalogować się do swojego konta i tam zgłosić zwrot.

 Wybierz produkty do zwrotu

Zwróć wszystkie lub tylko wybrane produkty z listy zamówień. Na zwrot masz 14 dni.

Podaj szczegóły przesyłki

Sprawdź dane “zaciągnięte” z zamówienia i uzupełnij brakujące informacje: m.in. formę wysyłki, typ opakowania i datę nadania.

Zapakuj i nadaj paczkę

Spakuj zwrot w orginalne opakowanie. Przekaż paczkę kurierowi, zanieś do paczkomatu lub punktu nadania. Produkty wrócą do sklepu.

Zwrot możesz również odesłać na poniżej podany adres.


Adres do zwrotów:

Sklep Medyczny Seniorvita                              
ul. Rycerska 4                                                    
72-010 Police

tel. +48 603838385

 

Pamiętaj, aby do paczki włożony był paragon i oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie możesz pobrać tutaj: Formularz odstąpienia od umowy. Jeśli korzystasz z innego formularza, koniecznie podaj swój numer konta oraz czytelnie wypełnij imię i nazwisko. Przyspieszy to zwrot pieniędzy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz wysłać na adres e-mailem: biuro@seniorvita.pl.
O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej. Zwracany towar musi być kompletny (wraz z metkami) i nie może nosić oznak użytkowania, być kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

 Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 7 dni od otrzymania paczki. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.

Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.



Reklamacje

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną: 

  1. Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu (formularz kontaktowy, e-mail, infolinia).
    Infolinia (od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-17:00): +48 603838385

E-mail: biuro@seniorvita.pl

  1. Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, paragon lub faktura.
  2. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
  3. Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.

 

Adres do reklamacji:

Sklep Medyczny Seniorvita                              
ul. Rycerska 4                                                    
72-010 Police

tel. +48 603838385 

Szczegółowy regulamin zwrotów i reklamacji znajduje się tutaj. Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta: +48 603838385. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc i zapewnić Ci najlepsze doświadczenie zakupowe.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium